Sunday, April 15, 2012

Arteta tak sabar uji Apek


Perancang baru Arsenal. Arteta.


Penyokong2 Arsenal di Asia Tenggara sekali lagi dapat menyaksikan aksi budak2 Arsenal kat Bukit Jalil pada tahun ni. Kemungkinan dorang akan datang lagi ke sini untuk mengadakan perlawanan pemanas badan dengan team pilihan Malaysia pada 27 July. Team pilihan Malaysia tu maybe player2 dari Liga Super Malaysia kot.


Maka sekali lagilah aku akan ke Bukit Jalil bersama penyokong2 tegar yang lain demi Wenger dan anak2 muridnya. Hehe. Tumpuan kali ni sudah semestinya pada Arteta, Santos dan Mertesacker yang belum bersama Arsenal pada siri lawatan 2011.


Maka sekali lagi jugalah player2 Malaysia berpeluang bersentuh but dan bercampur peluh dengan player2 bintang Eropah. Team Pilihan Malaysia perlu memberikan tentangan yang sengit kepada Arsenal pada pertemuan kali ini. Memandangkan team kebangsaan Malaysia tewas 0-4 ditangan Arsenal pada pertemuan 2011.


Sekurangnya dapat gol pun jadilah, tak kesah lah kalau kalah. Sebab kalah tu memang normal pada kita. Tapi janganlah sampai kena titik dengan budak2 Arsenal tu. Dah ler FAM bukan main susah nak dapatkan friendly class A. Tapi kalau bab lawan club2 Europe FAM memang pakar. Sebab FAM nih Business Minded, dorang bukan Sports Minded. Benda pun dah jadi, so pesanan buat player2 Malaysia, korang main jelah betul2.



p/s: Dengar cerita Barcelona dengan AC Milan pun nak datang. Sama-sama kita tunggu.

No comments:

Post a Comment