Friday, October 28, 2011

bisa ayam pada tajinya, bisa Park Chu Young pada butnya


Dah lama aku nak tengok aksi Park Chu Young main dengan Arsenal tapi tak dapat jugak. Dalam BPL pun tak pernah main. Mungkin Wenger 'lebih mengenali pemainnya', pinjam ayat Rajagobal, hahaha. Baru-baru ni pulak aku dikejutkan dengan berita Park Chu Young score ketika perlawanan Arsenal menentang Bolton dalam Carling Cup. Arsenal menang tu tak terkejut, tapi apa yang aku terkejut park Chu Young score game tu. Maklum ler, baru 2 game dia main dah dapat score. Nampaknya begitu cepat dia serasi dengan cara permainan Arsenal. Cayalah Park Chu Young. Selaku orang Asia dan peminat pasukan South Korea, aku memang bangga dengan beliau.


p/s: hope Wenger akan beri lebih perhatian kat dia, sbb aku dh nmpk dia blh bg sukses utk Arsenal.

No comments:

Post a Comment