Monday, May 14, 2012

Gadis idaman lelaki untuk dijadikan isteri

untung laa kalau dapat ..

Kalau boleh, aku memang nak awek macam ni. Sedap je mata ni memandang. Nak bawa keluar makan ABC pun senang je hati. Tak ada nak panas hati bila orang lain usha kat awek aku. Aku pun dengan sendirinya akan berasa segan dengan awek aku. So, secara automatiknya aku pun tak akan cuba nak menggatal pegang tangan apa semua. Sebab aku awal-awal lagi dah respect kat penampilan awek aku ni. Awek aku pulak sure akan jaga perangainya bila aku sendiri dah tunjukkan sikap yang baik terhadap layanan aku kat dia. Inilah kelebihan apabila perempuan menutup aurat dan menjaga sikap dorang. Dorang akan dipandang mulia oleh kaum lelaki. Kalau dah dapat awek macam ni, konpem aku dengan hati yang berbunga-bunga nak jadikan awek aku ni isteri. Tak payah nak fikir banyak kali. Bab memasak apa semua tu nanti boleh belajar. Aku tak kesah sangat pasal tu. Tapi dia kena belajar memasak jugak lah bila dah nak dekat nikah nanti. Hehe.

1 comment:

  1. good luck la yea..:) tapi memang kebanyakkan lelaki akan lebih terpikat dengan perempuan yang menutup aurat..

    p/s : ada word verification la, kalau remove setting ni lagi best dan senang komen.. cadangn je hehehehe

    ReplyDelete